Lite snabb update

Idag har jag jobbat 8-17, åkte hem och sen direkt till stallet där jag pussade på min bästa vän och borstade igenom henne noga, ny fläta i svansen, massa godis mm.
Mamma gick och sprang med henne igår och då såg hon helt ren ut och när jag gick en sväng med henne efteråt så lät hon jämn. Förhoppningsvis trampade hon bara på något när vi red i skogen så jag tänkte ge det ett nytt försök imorgon igen och håller tummarna för att karmagudarna för en gångs skull är på min sida :)
 
Jag har för övrigt glömt säga att jag har klippt av en bra bit av mitt hår. Det var välbeövligt men jag passar verkligen inte i det, haha !
 
Imorgon jobbar jag 8-14 och sen är jag ledig resten av veckan. Fördelen med att typ vara arbetslös ;)
 
 
 
Man måste ju bara älska mitt stall som är fullt av balkar som är ivägen och täcker allt ljus.. Men på den här dagsfärska bilden ser ni i alla fall lite hur Sunnie ser ut nu när hon är klippt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0