Ridning och middagar

God morgon på er ! 
 
Det börjar bli en vana att jag är jag uppe och i full gång vid den här tiden. Idag har jag dock inte vart ute och gått utan jag och Tompa är i Vara på lite ärenden. Bland annat så ska vi köpa krafftfoder till Sunnie. 
 
Sunnie ska ridas någon gång under dagen. Igår fokuserade vi på kondition, idag ska vi träna övergångar och fortsätta nöta skänkelvikningar och idag även i trav.
 
 
Jag har en rätt så rolig helg framför mig med två inplanerade middagar och en fest. Ikväll blir det nog lugna gatan hemma med Tompa framför någon bra film. Jag bara älskar våra hemmakvällar <3
 
 
 
 
 
Hur ser eran helg ut ? :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0