Ryggont och limousine

Ungefär nu är jag redo att byta ut min rygg. Efter kanske 2 veckor med dålig sömn och ha vart vaken flera timmar per natt börjar jag nu bli utmattad. Huvudvärk, orkeslös, lättirriterad bland annat. Det finns inget värre än att vara så trött och inte vilja något hellre än att sova men både i sittande och liggande ställning känns det som någon vrider om en kniv i musklerna i ryggen. 
 
Nog klagat från min sida, jag tänkte att när jag ändå är vaken så kan jag ju lika gärna göra något produktivt och uppdatera bloggen, right ?
 
Igår var vi iväg och hämtade hem Evelins andra häst, Ninja. Så jättesöt och trots tidigare problem med lastning så gick hon på nästan direkt. Duktig häst !
 
Sunnie vilade igår, och självklart ska det då slå till och bli vårens hittills finaste och varmaste dag. Så typiskt, men förhoppningsvis blir det fler såna ganska så snart.
På kvällen firade vi Anders och åkte limousine, åt och drack gott och bowlade med ett härligt gäng. 
 
 
 
 
Nu får jag väl se vad jag ska hitta på. Jag kan inte städa och dona för då vaknar Tompa. Hmm.. Jag får vänta tills det blir ljust och gå ut och gå en sväng helt enkelt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0