Sambomys och fräsch Sunnie

 
 
Idag åker jag med min fina pojkvän på jobbet. Det kan tyckas vara tråkigt men jag kan lova er att vi har väldigt roligt och jag som älskar att åka bil uppskattar verkligen såna här dagar :)
 
Jag skrittade Sunnie igår och imorse la jag in lite trav och hon känns piggare och fräschare än på länge ! Antagligen trampade hon bara på något i skogen som gjorde att hon blev öm den dagen. Så jag travar henne imorgon också, lägger till lite galopp på söndag och sen kommer jag rida henne som vanligt. Eller ja, på den nivån vi var innan hon var halt.
 
När vi är färdiga för dagen så kommer vi åka till verkstan och byta olja och oljefilter på saaben. Förhoppningsvis hinner vi tvätta och polera den också, han ser så ledsen ut med massa salt och lera på sig.. En uppfräschning behövs absolut, men om det blir idag eller nästa helg får vi se.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0