Bra och dålig dag

Hela denna dagen har vart ett helvete. Allt på jobbet krånglade, vi hade en massa kunder (vilket i och för sig är jättebra men jobbigt när man måste ta itu med allt som krånglar) och min älskade bil tog sitt sista friska andetag. Nu låter den som en 70-åring med lunginflammation..
 
Men när jag kom till stallet vände dagen helt. Sunnie var superfin att rida, hon var helt med mig och vi kändes synkade = självförtroendeboost ! Och klarar ryttareliten gå in och hoppa 1.60-banor så klarar väl jag och Sunnie av 1m imorgon, haha ! Men det betyder inte att jag är mindre nervös.
 
Nu på kvällen fick vi dessutom en ny älskling i familjen. En Saab 9-5 Aero, du är så välkommen ! Jag får erkänna att jag redan har en crush på Aeron, dock så känns det som jag är otrogen mot min gamla ;)
Skämt åsido så har vi i alla fall en bil att dra med imorgon. Det ska bytas turbo på den snart framöver men morgondagens resa ska den klara av utan problem !
 
 
 
My new precious <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0