En söndagsförmiddag på sjukhuset

Hej på er ! 
 
Eftersom jag hade lika ont i fingret och benet imorse när jag vaknade så bestämde jag mig för att kolla upp det på sjukhus.
Som jag misstänkte har jag en spricka i lillfingret men inte där det gör ont. Där det gör ont är det antagligen mjukdelarna som är skadade, likadant i vaden. En onödig förmiddag på akuten men ändå skönt att ha kollat upp det och ha det dokumenterat ifall det skulle bli några problem i framtiden.
 
Nu ska jag och Tompa hem och äta hamburgare och sen ska jag slappa en stund medans Tompa kollar över två bilar, varav den ena är min. Den läcker riktigt mycket olja så jag hoppas han kan hitta läckan och åtgärda den.
Fram mot kvällen ska jag till stallet för att skritta Sunnie, en kort trav hade nog behövts också om min vad klarar av det. Dumt om jag flyger av igen kanske men jag får väl kravla mig fast bäst jag kan, haha !
 
Hur har eran helg varit ? :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0