Första natten ute

Nu ska jag ta på mig så tunna kläder jag kan hitta och sticka till stallet. Värmen är nästan olidlig, trots att det blåser, och jag önskar att det var tillräckligt varmt i vattnet så man kunde bada. Det hade vart skönt !
 
Hästarna gick ute inatt första gången för i år. Dom går fortfarande bara i den lilla hagen där uppe men jag tror ändå dom tyckte det var skönt att vara ute. Så jag ska bara åka till stallet för att rida och putsa och sen ska jag möta upp en kille som ska köpa delar från Tompas bil. Förhoppningsvis är Tompa hemma tills dess.
 
 
Vad händer för er idag ? 
 
 
 
 
Bilden från igår var såklart på Måsas Amelia som jag red in för några år sen. Så fin !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0