Nej, inte nu !

Absolut värsta tajmingen, jag börjar bli sjuk ! Varför just nu ? Kunde det inte kommit på fredag kväll istället..
När jag blir sjuk brukar jag dessutom bli ordentligt sjuk, snyft !
Jag har i alla fall försökt motverka det så mycket som möjligt. Jag tog nyss en kokhet dusch och stog i säkert 10 minuter och spolade skållhett vatten på min hals. Ja, ni hör ju hur desperat jag är, haha !
Nu har jag bäddat ner mig i sängen och Tompa har gjort the till mig, sötnosen ♥ Jag hoppas att jag vaknar upp bättre imorgon, annars kommer jag seriöst gråta mig genom hela arbetsdagen imorgon..
 
Sunnie vilade idag, så jag var bara borta i stallet och mockade förut. Annars har jag myst med min pojke hela kvällen. Vad jag har skanat det ! Antagligen därför jag blev sjuk också, för att jag slappnade av och hade tid att känna efter. Typiskt..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0