Another Monday

Hej på er !
Har ni haft en bra måndag ?
 
Själv har jag jobbat 8-17.15 och dagen har gått ganska segt. En typisk måndag helt enkelt.
 
Efter jobbet åkte jag till stallet och mockade och tog in hästarna. Jag valde att låta Sunnie vila idag för att kunna ladda batterierna här hemma med Tompa. Vi fick gjort lite nödvändiga saker som att handla och hämta hem ljudet från helgens fest.
 
Jag har inte så mycket mer att säga om den här dagen, jag är inte på något bra blogghumör så jag avslutar här och hoppas att ni får en bra måndagskväll !
Eller okej, en sak till. Jag åker runt som en prinsessa i våran nya Audi. Fin bil, alldeles för fin för ridskor med hästskit och stallkläder täckta med hösilage ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0