Busy doing everything

Denna dagen har känts väldigt lång och vi har hunnit med en del. Det kanske är för att jag och Tompa inte sov bort halva dagen som vi brukar göra på helgerna, hehe.
 
Aeron åkte idag i alla fall, till en 20årig kille, vilket kändes som ett ganska passande hem. Ni vet, jag är lika noga med vart mina bilar hamnar som mina hästar, haha ! Skämt åsido så hoppas jag att han blir nöjd och att Aeron får leva några år till.
 
Efter att ha hängt med Anders här hemma en stund och sen kört Evelin till Skara så stannade jag och Tompa hos hans mamma och åt pizza. Usch, det har blivit mycket skräpmat nu det sista.. Det går i perioder det där.
En visit i Dennys nya garage för att sen åka hem, byta om och hamna hemma hos mamma och Johan en stund.
Sist av allt gjorde vi stallet och pussade mycket på hästarna. Imorgon hoppas jag att jag hinner gå med Sunnie en stund.
 
Nu har vi precis duschat och fuskat med lite av julpyntet. Tanken är att sätta på en film och sen hämta Evelin när hon ringer. Men jag gissar på att vi hinner somna innan.
 
 
 
Första pyntet uppe. Imorgon kommer julstjärnorna !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0