God morgon

 
Hemma hos oss har vi dukat upp för mysfrukost. Äggmacka med Oboy är ganska standard här på helgerna.
 
Nu på morgonen har vi rett ut varför Lillen övergav sin hage igår. Strömmen gick inte till hans hage då några eltrådar i hagtråden hade bränt av. Så nu har vi lappat och lagat så att tråden är som ny igen. Nu skulle han bara våga gå ut, hehe..
 
Om en stund ska Tompa jobba en timme inne i Vara. I samband med det så passar vi på att åka till restaurangen för att fixa lite ljud till firmafesten ikväll. Vi ska alltså börja i restaurangen med spel och dricka. Sen ska vi bowla en stund innan vi ska äta mat någonstans. Slutligen så skulle jag gissa på att vi hamnar på någon nattklubb/pub och sätter klackarna i taket. Det är min första firmafest så det ska bli riktigt kul !
 
Under eftermiddagen ska jag till stallet och ta hand om mitt hjärta. Vi ska skritta ut och hon ska bli ompysslad en lång stund. Stallet ska mockas och så ska vattnet bytas i hagen och elkabeln för att inte vattnet ska frysa i vinter ska grävas ner. Jag älskar helgerna och allt extra pyssel som jag oftast hinner med !
 
Hoppas ni får en rolig lördag ! Jag kikar in här under dagen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0