Huvudvärk och sjuk morfar

Vilken slapp söndag.
Jag och Tompa bestämde redan sen några dagar tillbaka att vi inte skulle göra någonting idag och det har vi hållt. Så skönt att bara vara hemma och kolla på film och inte ha några måsten för en gångs skull. Annars är det alltid fullt upp.
 
Jag kan säga att Ipren har vart min bästa vän den senaste veckan. Huvudvärk varje dag, hela dagarna, och dessutom ser jag stjärnor lite då och då. Det är något som inte står rätt till, för mycket tankar kanske ? Värken har i alla fall förstört alla mina planer, så fort jag inte har jobbat har jag i princip legat hemma i ett mörkt rum.
 
Som att det inte har vart nog med tråkigheter det sista så åkte min morfar idag in till akuten. Det är inget allvarligt, imorgon ska han operera gallblåsan, men med 81 år på nacken känns det ändå ganska riskfyllt. Jag hoppas på en smidig och lyckad operation och en morfar som får komma hem så fort som möjligt. Om det skulle hända honom någonting vet jag inte vart jag skulle ta vägen.
 
Jaja, nog med klagande och tråkigheter för idag. Nu vet ni i alla fall vad jag sysslar med och vad mitt liv erbjuder mig just nu.
 
 
 
Sunnie, som idag var halvt galen vid insläppet. Jag får nog börja promenera henne lite så hon inte kryper ur skinnet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0