Julbord och stress

Det har vart lite tyst här det sista och jag tror ni förstår varför..
Idag fick hästarna i alla fall komma ut i hagen igen efter Sunnies behandling och det uppskattades. Sunnie får nu en liten flaska metacam utdelad på några dagar och hon har blivit så himla duktig, inga protester alls. Mitt fina hjärta sköter allt detta med bravur verkligen !
 
Idag har jag haft en stressig dag på restaurangen och avslutade nu med ett julbord på kommunen. Imorgon har jag ett möte i Vara kl 13 och sen får jag se hur resten av dagen ser ut. Men ni kan nog vänta er lite fler inlägg här i alla fall.
God natt !
 
 
 
Mitt hjärta krossas när jag tänker på att vi kanske aldrig kommer tillbaka <\3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Kramar <3

2014-11-20 @ 23:16:53
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0