Möte, möte och föreläsning

God morgon !
Dagens första möte är för min del avklarat. Det höll hus på banken och dagens ämne var försäkringar. Det är en konstig sak det där, slänga ut en massa pengar som du nästan garanterat aldrig får tillbaka. Men skulle du däremot inte vara försäkrad så kan jag lova dig att du skulle bryta alla ben i kroppen och bli förlamad. It's a pickle..
 
Nu sitter jag och väntar på att min jobbcoach ska komma i tid till vårat möte som startade klockan 11. Hittills har han aldrig varit i tid så det vore ju synd att bryta trenden liksom..
 
Lunchen intags hos mormor och morfar och 13.30 ska jag på min föreläsning och vi ska idag prata om utbildning. Behöver jag säga att jag hatar torsdagar numera ? Tur att jag får ett break hos mormor och morfar i alla fall.
 
Stallet hann jag nästan klart med imorse, jag har bara en box kvar och så ska jag skritta Sunnie. 
Snön har faktiskt kommit hit till Vara men än så länge är det inte tillräckligt mycket för att det ska lägga sig så jag och Sunnie ska pälsa på oss ordentligt och skritta i 30 minuter i eftermiddag.
 
 
 
Än så länge är nya bilen intakt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0