Välkommen hem XOU !

Vet ni vad vi gjorde igår ? Vi var och hämtade hem våran nya familjemedlem !
 
 
 
 
 
 
En Audi a4 Quattro 200hästars motor -06. Inte riktigt lika bra skjuv i den som i Aeron men det duger absolut ! 
Tanken är att det är jag som ska köra runt i den för det mesta, förutom när den behöver gå lite längre sträckor och Tompa tar den till jobbet. 
 
Nu ska alltså Aeron säljas. Och ja, jag vet att jag är så löjlig med mina saabar men det sticker faktiskt ganska mycket i hjärtat. Men det är ingen dålig bil vi byter ut den mot, Audi är ju en riktigt bra bil och jag kommer nog trivas minst lika bra i den som i Aeron !
 
Annars har helgen bestått av 25-årsfest för Niklas och mycket egentid med Tompa. Lite städning, ridning, mockning osv.
Nu ska jag och Tompa äta äggmacka till kvällsmat och doppa grönsaker i dip framför New Girl. Bästa uppladdningen inför den nya veckan om ni frågar mig !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0