God morgon

Usch, inatt har jag inte sovit många timmar. Jag har så fruktansvärt ont i ryggen, antagligen efter att vi la om plattor igår på jobbet, och har vridit och vänt mig i sängen hela natten. Det finns inget värre än att vara jättetrött men inte kunna sova och jag längtar tills jag är klar med allt jag ska göra idag, då går bilen raka vägen hem till sängen kan jag lova !
 
Nu ska jag bort till mitt stall för att släppa ut hästarna och mocka. Kl 10 åker jag till Giesela och rider Xantippa, det var väldigt länge sen nu så det ska bli kul !
Sen ska jag in till Nossebro och hämta ut ett paket till Tompa och någon gång efter lunch ska jag till Johannas stall för att rida Obama. Sen har jag inget för mig i eftermiddag och då ska jag försöka ta igen någon timmes sömn.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0