God morgon

Jag har sovit så skönt inatt och känner mig utvilad, trots alldeles för få sovtimmar. 
Idag fick hästarna komma ut i hage på morgonen som vanligt. Sunnie hade ju boxvila en dag efter kliniken och för att hon skulle hålla sig lugn så fick både Duff och Dennis stå inne med henne.
 
För övrigt så måste ni få se en bild på vad vi sysslade med i Hedekas igår:
 
 
Visst blev Aeron snygg med lite extra svart ? Nu är det bara vinge, dekaler och större fälgar som fattas :)
I Hedekas bor en kille som tonar rutor väldigt billigt och han är grym på det han gör. Därför tog vi hjälp av honom istället för att tona rutorna själva. Annars blir jag och Tompa lätt osams och står och svär över dom där jädra rutorna ;)
 
Nu ska jag spendera lite kvalitetstid med Tompa. Vi ska spela Wii, åka och handla och sen laga hemmagjorda hamburgare till lunch. Denna söndagen kan nog inte bli annat än bra !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0