God morgon

 
Lika mysigt som det är att somna till regn, lika jobbigt känns det att vakna upp till det..
 
Jag snoozade faktiskt 10 minuter nu på morgonen. Jag har sovit dåligt inatt och har blivit förkyld en vända till (inte så konstigt med tanke på hur snoriga barnen på dagis är just nu) så jag tyckte att det behövdes.
 
Nu ska jag bort till stallet. Hästarna får äta lite frukosthö inne under tiden jag mockar och så får dom komma ut precis innan jag åker. 
9.30 börjar jag på restaurangen och med tanke på vädret så slutar jag kanske till och med innan 14. Förutom Sunnies motion i 30 minuter så kommer jag nog spendera delen av eftermiddagen inne framför någon bra serie. Jag tänker inte bli sjukare än såhär och då gäller det att vila !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0