Måndag

På jobbet idag gjorde vi osten som vi ska ha på luciafesten i vinter. Jag har inte vart med tidigare så jag tyckte det var lite intressant.
 
 
 
Detta ska alltså bli en fin ost !
 
Efter jobbet åkte jag till stallet och promenerade med Sunnie i 30 minuter i regnet och vi hann faktiskt tillbaka till stallet innan det blev kolsvart. Mockningen gick ganska snabbt och sen åkte jag hem och inväntade Evelin. Hon tog nämligen med sig ingredienser till tacos så vi hade en äkta tacomåndag ikväll.
Nu ligger jag i sängen och förbannar mig själv för att jag gick i stallskorna förut. En blåsa börjar framträda på hälen och den blåsan kommer hindra mig från promenader dom närmsta dagarna. Klant..
Mer update imorgon, nu ska jag kolla på New Girl tills jag somnar. God natt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0