Så j*vla arg !

Jag blev ju inte direkt på bättre humör av att allt, allt, allt bara krånglar !!
Jag har nu prövat på två datorer. På den ena fanns inte Word Office och när jag hade laddat hem det och skulle installera så funkar det inte, jag har försökt flera gånger. Den datorn går alltså inte att skriva på.
Den andra datorn är superseg men har Word men när jag skrivit en bit så slutade internet att fungera på den datorn och vill inte hoppa igång trots flera omstarter.
Jag fick alltså skriva klart på den sega datorn och får nu lägga in filen på min mobil för att kunna få filen till den datorn med internet så att jag kan maila iväg filen. När jag är färdig med det så har jag två saker kvar att skriva och göra likadant med. 
Men först ska jag pausa en stund innan jag slänger båda datorerna i väggen.. Gaaaaah !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0