Tråkig torsdag

Vilken rörig dag ! 
Klockan 10 skulle jag vara på en föreläsning på Folkuniversitetet i Vara. När jag kommer fram så visar det sig att det är inställt. Fick jag någon information om det ? Nej, jag hade minsann släpat mig dit i onödan, när jag kunde vart och ridit Xantippa och kollat på när My tränade. 
Nästa möte skulle varit 13.30 men det blev också inställt i sista minuten. Jag ska ha sån himla framförhållning men tydligen är det helt okej att slösa på min tid ? Tack för den.
 
Jag hann i alla fall mocka stallet imorse så jag ska bara dit och gå med/rida Sunnie i 30 minuter och sen ta in dom för kvällen. 
Resten av kvällen ska jag spendera med Tompa. Vi ska laga hemmagjorda hamburgare och spela Wii. Så mysigt !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0