Dagen

Jobb från 9.30-15 idag. Jag stannade på Ica på vägen hem för att köpa kvällsmat och åkte sen till stallet. 
 
Jag borstade Sunnie noga och länge, hon såg ut som en riktig tävlingshäst med oljade hovar och blänkande päls. Jag hoppas så att vi kommer kunna tävla igen, även om vi bara får hålla oss till dressyr.
För övrigt så var hon fin att rida idag. Surt bara att jag inte får trava henne mer, när hon börjar komma igång så har vi travat den biten som vi får trava. Men på lördag ökas traven på ännu lite till, det ska bli så kul !
 
 
 
 
Efter stallet putsade jag tränset och sadelgjorden lite snabbt innan jag och Tompa kikade på min bil. Den läckte vatten förut idag och jag ville ta reda på vart ifrån den läckte. Som tur är så handlade det nog bara om för mycket vatten i kylarbehållaren för systemet höll tätt vid tryckluftstest. Att den fortfarande drar vatten är dock fortfarande ett mysterium som vi ska ta reda på så fort Tompas bil har fått lite kärlek.
 
Nu ska jag lägga mig och försöka sova, vilket jag antagligen inte kommer lyckas med än på någon timme. Imorgon står klockan på 5.20 eftersom jag börjar 6.15. Det var länge sen jag gick upp så tidigt, haha ! När jag slutar vet jag inte än, förmodligen runt 16. Jag får bra med timmar denna veckan i alla fall :)
God natt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0