Jobb och hästar...

Det är väl typ vad mitt liv består av just nu !
 
Idag har jag jobbat 10-17.40 på restaurangen och innan det var jag i Johannas stall och red Obama. Han utvecklas mer och mer, idag kunde vi trava på volt och i skritten så går han nu i form några steg åt gången. Så duktig så !
 
Efter jobbet åkte jag och Tompa bort till stallet och pysslade om Sunnie och la på henne täcke för natten. Detta året har ju vart helt fantastiskt vädermässigt, jag tror inte att mina hästar har gått ute på natten såhär länge något år innan. 
 
Imorgon börjar jag 9.30 och eftersom jag fortfarande jagas av den där jädra förkylningen så ska jag ta sovmorgon till 8.15. Inte för att det hjälper mig att bli frisk kanske men jag behöver vila upp mig lite. Efter jobbet ska jag rida Sunnie, jag längtar redan ! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0