Rubrik

Visst vaknade jag till efter en stund på Xantippas rygg !
Med lite coachning från Giesela så kom jag åt X lite bättre och vi fick till det ganska bra på slutet. Jag däremot kommer vakna upp med träningsvärk imorgon då jag red i dressyrsadel idag, haha ! Tack och lov ska jag rida i hoppsadeln imorgon, för vi ska ha så roligt som att hoppa.
(Än så länge har jag inga bilder på Xantippa. Om du läser det här Evelin så får du gärna skicka dom ;))
 
Något som inte ska bli så roligt är att jag ska byta den översta tråden i hästarnas stora hage imorgon förmiddag. Det kommer ta lång tid att göra det själv men jag räknar heller inte med att bli helt klar imorgon.
Nu när jag och Tompa var i stallet så gick Sunnie fortfarande och gnäggade efter Johannas hästar och betedde sig konstigt och eftersom hon vandrade fram och tillbaka vid tråden i den lilla hagen så tog vi in dom under natten. Jag har ingen lust att jaga häst inatt ! Efter några timmar inne i boxen hoppas jag att hon blir sitt vanliga jag igen. 
 
Annars ska jag till Johanna för att rida unghästarna imorgon bitti och på kvällen ska jag på kalas för Emelie. Det kommer nog bli en bra torsdag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0