En hästig fredag

Hej på er ! 
 
Jag har hängt hela eftermiddagen/kvällen i Mys stall med ridning och mockning, jättemysigt faktiskt ! 
Jag och Tessie hittade nya (för mig) grusvägar i skogen bakom stallet och myste runt i mestadels skritt i nästan 1 och en halv timme. Resten av tiden mockade jag och bara var i stallet och andades häst i några timmar. Skönt att inte känna tidspress, vilket jag har en tendens till att göra annars.
 
Nu har jag hamnat i verkstan och ska vara här en stund av kvällen. Sen ska hästarna in och så kommer jag somma som en stock ikväll. Imorgon åker jag direkt till Mys stall igen så fort jag släppt ut mina hästar. Tessie ska ridas igen och så blir det ännu lite stallmys. 
Hoppas ni har en rolig fredagkväll !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0