Föl på G ?

Nu känns det som att fölungen kommer när som helst och jag har suttit klistrad vid kameran den sista timmen. Ett tag så såg Platina lite irriterad ut men nu står hon och sover så jag får nog vänta lite till trots allt. Fast gissa vem som kommer ställa klockan för att kolla kameran inatt ;)
Fölnamn känner jag mig rätt så klar med, i alla fall tills sötnosen komner ut, då lär jag ändra mig tio gånger till, haha !
 
Idag jobbade jag 6-14 och efter det åkte jag på HLRkurs. Jag hade innan ingen aning om hur jag skulle bete mig om någon i närheten får hjärtstopp men känner mig nu ganska säker. Skönt och otroligt nyttigt !
 
Imorgon jobbar jag 8-16, har det då inte kommit någon fölunge så åker jag en snabbis förbi stallet för att mocka. Sen åker jag hem och hämtar Tompa och åker vidare till Daniel och Sanna för en grillkväll. 
 
Håll nu tummarna för att allt går bra !
 
 
 
Fölisens pappa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0