Fullspäckad dag !

God morgon !
 
Jag har väl sovit ungefär 5.5 timmar inatt men känner mig trots det ganska pigg. Antagligen så släpper det undet dagen och jag blir den zombie jag brukar vara, haha ! 
 
Min dag är ganska fullspäckad. Nu ska jag åka och släppa ut hästarna i mitt stall, sen åker jag vidare till nästa. Där ska hästarna få frukost och så ska jag rida Tessie. Tanken är att hoppa några språng och också fylla ut hindret med läskiga saker. Det är bra att träna på !
Sen ska jag mocka i det stallet innan jag åker vidare till ännu ett stall. Det blir Evelins och där ska jag fota henne och Sannie när dom rider.
 
Efter det kör vi lite paus i stallatmosfären en stund och åker hem till Kenth och snickrar lite på hans hus innan vi svidar om ännu en gång och åker på 1årskalas. 
Dagen avslutas återigen i stallet då jag ska mocka och göra insläppet i mitt stall och ta insläppet i Mys stall. 
 
Så ja, dagen lär springa på om man säger så och jag ska försöka hinna uppdatera er under dagen !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0