Hoppning, avramling och bio

Jag kom precis hem från lite eftermiddagsfix efter jobbet.
Jag har hoppat Tessie (och lyckades flyga av, haha på den) men det får jag berätta mer om när jag har tid. Bilder kommer också då bpde Evelin och My fotade.
Vi har bytt däck på mammas bil för att kunna låna den upp till Västerhaninge tidigt imorgonbitti. Någon som har en gissning på vad vi ska göra där ? 
 
Nu ska jag hoppa ur ridkläderna och i mina jeans och så ska jag och Tompa på bio med några vänner. Självklart är det Fast and Furious 7 vi ska se och jag hoppas den är grym.
En långhelg med många roliga saker planerade är framför oss och jag hoppas att jag ska kunna skjuta tankarna åt sidan, åtminstone bara för denna helgen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0