Inte bara år 2014 som suger

Jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Helst av allt hade jag velat börja med att gräva en grop 100 meter ner i marken, hoppa ner och sen stanna där i resten av mitt liv. Ensam, jävligt bitter och självhatisk. Sounds like a plan..
 
Jag har inte haft särskillt bra flyt det senaste året. Inte verkar det som om det har tänkt att vända till det bättre heller. 
En del kan jag inte skriva om här då det inte bara rör mig. Men jag skulle vilja säga förlåt, från botten av hela mitt hjärta, förlåt.
 
Jag kan meddela att det, i framtiden, kommer ske en ganska stor förändring i mitt liv. Jag ska suga på den kolbiten både en och två gånger till för att vara helt säker men det är i alla fall så det känns nu och har kännts ett bra tag.
 
Nu ska jag sova, så gott det går med mina söndergråtna ögon och huvudvärk. Imorgon är det jobb 6-14. Suck..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelin

Älskade vän ❤️❤️❤️ jag finns här de hoppas jag du vet ❤️❤️❤️

Svar: <3
Emelie Svensson

2015-04-02 @ 09:53:36
Postat av: A..

Kom ihåg.. Det är inte ditt fel. Kunde ha hänt när som helst, vart som helst. Ta hand om dig så hörs vi :)

Svar: Tack så jättemycket för den här tiden och ring när som helst på dygnet om det är något, vad som helst !
Emelie Svensson

2015-04-03 @ 10:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0