Middag och fölplanering

Hej på er !
 
Idag är min lediga tisdag och Tompa är fortfarande hemma sjukskriven så då får vi lite ensamtid ihop. Det är inte ofta det händer så jag får passa på att njuta !
 
Nu är vi på väg in till Vara för att äta middag hos mormor och morfar och på vägen hem ska vi förhoppningsvis stanna till i Mys stall och klappa på Platinas tjocka fölmage. Det känns som att fölungen kan komma när som helst nu och jag kollar på kameran som är uppkopplad i Platinas box det första jag gör varje morgon och det sista jag gör varje kväll. My har dock koll på alla varningstecken så jag kommer förmodligen inte missa själva fölningen ;)
Det där med fölnamn är sjukligt svårt däremot och jag kommer nog inte bestämma mig förrän fölungen är ute. Jag vill ju inte ångra mig i framtiden liksom.
Gud, vilka ilandsproblem jag har !
 
Ikväll ska vi åka till Frändefors och hämta hagstolp så att jag kan byta ut plaststolparna jag har i hästarnas lilla hage. Jag ska också dela av och bygga ut hagarna så att allt är klart tills Platina och fölungen kommer hem. Det finns att pilla med helt klart !
 
 
 
Nu: Supergod mat !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0