Sjuk och fölplanering

God morgon !
 
Det blev visst inget jobb för mig idag. Jag mår lite bättre än igår men jag har fortfarande ingen ork och är tjock i både näsa och hals. 
Jag har precis ätit min sjukdiet, glass och nyponsoppa, och håller nu på att bråka med datorn som inte vill starta. Att vara hemma sjuk utan en fungerande dator är katastrof så jag ska kämpa ett tag till.
 
Det var många som var här inne och kikade igår, kul ! Jag antar att en del av er kanske har några frågor. Då kan ni ställa dom i det här inlägget så svarar jag på dom i ett eget inlägg senare.
 
Det är en del att fixa innan Platina och Fölis anländer. Hagen ska byggas om lite, jag måste fundera på om dom ska gå i samma hage som Sunnie nu från början eller om ihopsläppet blir först i beteshagen som är större. Det ska inhandlas lite nya grejer som grimmor, täcken, hagtråd och hagstolp bland annat. Och så det roligaste, (och svåraste) att komma på ett bra namn ! Åh, jag kan inte fatta att jag snart är med föl ! :)
 
 
 
Mitt fina hjärta <3
 
Nu är det bara och hoppas att Sunnie och Platina kommer överrens..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0