Valborg men inget föl än

Det blev inget föl inatt. Jag håller tummarna för att hon (ja, jag vill så gärna att det blir ett sto) kommer ut i den stora världen ikväll, annars får Platina knipa till lördag kväll för på lördag jobbar jag, haha :)
Men det är nära i alla fall, det är inget snack om saken !
 
Nu är jag och Tompa på väg till Daniel och Sanna för att grilla med nästan hela vårt gamla gäng. Så kul att vi alla träffas oftare nu igen.
Och My, bara för att jag är iväg så får du inte tveka på att ringa mig ! Fast jag lär ändå kolla på kameran var och varannan minut ;)
 
Ha en trevlig Valborg så kanske jag kikar in med liveupdate om fölet ikväll ! *håller tummarna*
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Falk

Kan inte annat än hålla med! Jättekul, 😊 hoppas att fölis vill komma nu 😄

2015-05-01 @ 01:35:42
URL: http://susannafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0