Dagen innan och nerverna utanpå

Fölvisning imorgon. Jag har en lustig känsla i magen som inte vill försvinna. Ni vet när det känns som man har glömt något ? Typ så.
 
Jag testgjorde en knopp på Platina idag och efter några försök så blev den helt godkänd. Hennes svans är tvättad med såpa och balsam, lite pälsglans och en fläta på det så ska den nog vara luftig och fin imorgon.
Tompa, My och Jessica åker med. Vi är en stark grupp med olika erfarenheter, vad oroar jag mig för egentligen ? So what om knopparna ser ut som fan och jag råkar glömma en borste hemma, vi ska ju dit för att ha kul och visa upp våra fina hästar. Bara vi kommer dit i tid och har med lite choklad som lugnar nerverna så ordnar det sig nog.
 
Jag har några förberedelser kvar här hemma innan jag ska varva ner i soffan med en serie. Och med det säger jag god natt !
 
 
En sneakis från idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0