Fina fina Sunnie

Jag har precis kollat igenom alla bilderna som Tompa klickade på mig och Sunnie i paddocken med My´s kamera. Det blev mååånga fina, Sunnie är verkligen så snygg att se på ! Klart jag tycker det, det är ju mina egna häst, hihi :)
 
Tyvärr så hinner jag inte lägga upp dom nu, jag börjar kl 6 imorgon bitti och behöver sova typ nu. Men jag slutar 14 imorgon så direkt när jag kommer hem så kommer det upp bilder här. Jag har massa bilder från fölvisningen också så jag har så det räcker ganska länge framöver ;)
Jag ska också klippa ihop Sunnies film imorgon så att jag kan maila in den till min veterinär. Jag är så nervös för svaret, även om jag är nästan säker på vilket svar jag kommer få efter att ha studerat filmerna själv..
 
Nej, sova var det ju. Hörs imorgon !
 
 
 
Kolla på henne ! Så fruktansvärt vacker <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så otroligt fina är ni ihop <3 <3 <3

2015-08-18 @ 08:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0