Putsdejt, ridning och grillning

Trots dålig start så blev dagen rätt bra tillslut ändå !
 
Jag fick ett ryck av huslighet och bakade en dubbel kladdkaka till min och Mys eftermiddagsdejt i stallet. My putsade läder och jag åt, haha !
Vi kollade hur Tessie såg ut på volten och tyvärr skymtades fortfarande lite hälta.. Lite mer vila så hoppas vi att hon snart är bra igen.
 
Under kvällen så skrittade jag både Sunnie och Platina, Sunnie med lite inslag av trav för första gången under igångsättningen. Hon kändes lika fantastisk som vanligt och trampade på i en stadig form. Hon är så underbar den där hästen <3
Platina höll sig i skinnet under skritten i hagen också och varken hon eller Chilli bryr sig om att komma en bit ifrån varandra. Det kommer underlätta ridningen enormt.
 
Efter ridningen grillade vi hemma hos mamma och Johan och satt och skrattade åt allt och inget. Jag älskar mysiga sommarkvällar !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0