Road trip

Hej på er !
 
Jag veeeet att jag måste skriva om min och Tessies första träning för Anna igår men jag hinner verkligen inte sätta mig och göra det nu. Jag ska till typ Mariestad och hämta en cross åt min älskade pojkvän. Han ställer alltid upp för mig i vått och torrt och då vill jag kunna göra detsamma <3
 
Så länge så kan ni läsa på Myes.blogg.se för det sammanfattade hur jag tyckte att det gick ganska bra.
För övrigt så är jag helt död idag efter träning och alldeles för sent läggdags igår, blöööh. Förvånande nog så har jag knappt någon träningsvärk så lite muskler måste jag ha tränat upp under sommaren :)
 
Aja, måste åka nu så vi hörs !
 
 
 
 
Tänk att jag får fortsätta rida Sunnie, så underbart ! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0