Skritt x2

Idag blev det två hästar ridna, det varierar väldigt från dag till dag det där !
 
Jag och Turbo hängde på My och Tessie ut i skogen. En lång skrittur med lite trav på en åker och han var så duktig.
 
Nu på kvällen skrittade jag Sunnie i ca 40 minuter och hon njöt lika mycket som jag. Trots att hon vilat helt sen slutet på januari så känns hon mjuk och smidig, en stor fördel med henne.
Vi fick sällskap av Tompa på cykel och vad härligt det var att bara skritta ut och prata, det var väldigt länge sen vi gjorde det.
Tyvärr var det lite för mycket blinningar vid stallet när vi kom tillbaka så jag valde att inte skritta Platina idag heller. Som sagt så har vi ingen brådska och att jobba med en häst som är irriterad av blinningar är ingen höjdare.
 
Nu ska jag slita min sambo från hans reparationsprojekt med cykeln för att åka hem och sätta på en film. 
 
 
 
 
Förresten så kommer det hända mycket roligt med inriktning på häst under hösten. Jag tänkte att jag ska låta My blogga om det först bara eftersom det rör henne också, hihi ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

haha å ja tänkte att du skulle blogga om det först! 😂 Skriv nu så kan ja skriva sen... 😘

2015-08-03 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0