6 december

Min söndag började bra, tills jag fick förfrågan om att hoppa in och jobba imorgon på min lediga måndag. Jag behöver lite extra komptimmar så att jag kan vara ledig vid jul så det var ju passande. Men det ska vara strålande fint väder imorgon och jag hade tänkt hinna rida alla hästarna. Det är bara att planera om.. Och varför skulle jag få vara ledig någon gång när det är fint väder ?
 
Hittills idag så har jag och Tompa städat huset, kokat julskinka och bara myst. Strax ska vi till stallet för att rida, mocka och hämta foder. Vädret ska bli bättre om bara någon timme så förhoppningsvis slipper jag rida Sunnie i regnet idag. Tanken är att hon ska få arbeta lite mer idag då dom senaste dagarna mest har gått ut på att få henne lugn, haha !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0