God morgon

Sovmorgon till 7.30 men jag vaknade 6.45. Jaja, jag har sovit bra och är på bra humör ändå för nu är jag leedig !
 
Om en stund ska vi besikta Lupon och sen ska vi till Alingsås och handla dom sista (typ alla) julklapparna. Kanske att vi lyckas fjäska till oss lunch på Vimpeln av mamma och Johan ;)
 
Sen ska vi hem och rida Sunnie och det är bara att sätta på sig regnkläderna då det ska regna och blåsa hela dagen. Igår fick hon en välförtjänt vilodag när vi ändå bakade ostkaka och tunnbröd hela kvällen. Mamma passade dessutom på att klippa halva familjen också så nu är vi julfina i håret, haha !
Stallet ska göras, julklappar ska slås in och under kvällen ska vi hem till mamma och äta risalamalta.
 
En mysig dan före dopparedan med förberedelser och familjehäng. 
Förresten, har ni lagt upp någon önskelista på er blogg ? Länka gärna i kommentarer så jag också får se !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0