Julklappar

Jag trodde ju inte att jag skulle få några julklappar i år men jag hade fel !
 
 
 
 
● Lotter som jag vann 170 kr på.
● En batteribank till mobilen
● Termoleggings (rider alltid med det under ridbyxorna på vintern)
● Ihopvikbara sadelhängare (perfekt till det nya stallet)
● Söt liten domherre i porslin (älskar domherrar och hade kikat på dessa innan)
● Hemmagjord ljuslykta
● Presentkort på Hööks 
● Pengar
 
Och så körde vi julklappspelet och där fick jag
● En smidig liten skruvsats
● Ett doftljus
● Chokladkalendrar
● Ännu en domherre
 
Det ska tilläggas att jag fick en hjälm och ett schabrak tidigare under året.
 
Sen så köpte jag faktiskt en julklapp till mig själv i förrgår, ett par ridstrumpor från JH.
 
 
 
 
Jag är supernöjd med både klapparna och julen i sig och ska så snart som möjligt åka till Alingsås för att shoppa loss på Hööks. Jag har redan några saker som jag har spanat in ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vill följa med till hööks 😁

Svar: Och vem är du ? 😁
Emelie Svensson

2015-12-25 @ 13:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0