Morgon

När jag kollar ut genom fönstret en sån här morgon så undrar jag lite varför jag egentligen håller på med hästar. Det känns inte alls lockande att ens gå utanför dörren idag.
Men, jag red igår och då borde jag kunna rida idag !
 
Nu ska jag och Tompa åka bort till stallet och rida Sunnie. Kanske att Tompa inte vill cykla med i regnet och mockar istället. När Sunnie är klar ska vi lasta Platina och åka till ett ridhus i Jonslund. Tanken är att både jag och mamma ska rida och att jag även ska hoppa lite. Om vi inte blåser bort på vägen till ridhuset då..
 
Kl 13 ska vi vara på kalas hos Tompas bror och efter det ska vi åka till Allum och kolla in lite julklappar. 19.15 ska vi kolla på Hunger Games på Biopalatset i Göteborg. Så det ska nog bli en bra dag trots vädret !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0