Morgon

Vi hade en rolig kväll på julbordet på The View igår. God mat och härliga människor. Sen efterfestade vi hemma hos Philip och Elin och det slutade med att vi satt och sjöng med i gamla Disneylåtar för full hals, haha !
 
Dagen idag började inte lika bra men då fick jag motivation till att städa huset i alla fall. Så det är dammsuget, skurat och disken och tvätten är gjord. Plus att vi har hunnit sova lite också, min förkylning är på väg tillbaka så jag mår inte så bra. Usch !
 
Om en stund ska jag till stallet för att rida Sunnie. Det har frusit på i marken så vi får se hur mycket det går att rida. 
I eftermiddag ska jag sätta mig med filmerna så att dom och en utförligare förklaring om ridpassen kommer upp här idag och imorgon. 
 
 
 
Vi är en sån störd och brokig liten familj men det bara funkar :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0