Någon älskar att hoppa

Haha, jag vet inte vad jag ska säga om dagens ridpass och min tokstolle till häst !
 
Ni såg det där pyttelilla miniräcket på bilden i inlägget innan ? Det "hindret" gjorde så att Sunnie var ofokuserad och stark hela ridpasset och när hon äääntligen fick hoppa det så tog hon sats som om det vore 1.50 och ruskade på huvudet och sprattlade med benen ett halvt varv efter. Jag ska visa er film imorgon så får ni se, haha !
 
Detta var utan tvekan det roligaste Sunnie har gjort sen.. ja, sen hon bodde i Kungsbacka och lattjade runt med mig hängandes utanför sadeln på hopplektionerna (förutom stockarna i skogen här om veckan då). Ni skulle sett när vi försökte öva byten innan hon ens fått hoppa något, det var ben överallt och hon pep och frustade och roade sig själv ganska bra skulle jag tro. 
 
 
 
Vad skulle jag göra utan henne ? <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0