Badminton och ridning

Herregud vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon, haha ! En timmes badminton och sen ridning på det. Det är hemskt vad otränad jag är just nu. Skönt med lite rolig träning i alla fall, badminton var länge sen jag spelade.
 
Vera var redan mycket lugnare idag, både i hagen och ridningen. Vi skrittade på åkern bredvid hagen i knappt 30 minuter. Även om snön inte är så djup så blir det ju jobbigare för hästarna att arbeta i den och det märktes på Vera att det var lite segt på slutet. Vi travade några korta snuttar också och då fick hon fram nosen och hade ett fantastiskt steg. Det ska bli så roligt att jobba med henne !
 
Nu har jag och Tompa precis ätit min favorit, potatismos och falukorv. Det krävs inte så mycket för att imponera på mig, haha ! Och eftersom vi rörde så mycket på oss idag så var vi tvungna att äta upp oss igen, därav chokladpudding och grädde. Nu ska vi till stallet och ta in hästarna. Oh, vilken glamourös söndag ! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0