God morgon !

 
 
Den underbara solen är på besök idag igen. Så härligt, jag får nästan lite vårkänslor !
 
Hästarna kom ut för en stund sen och nu ska jag trolla fram någon sorts frukost ur vårt tomma kylskåp.
Idag ska vi spela badminton med släkten vid 12. Efter det ska Vera skrittas med lite travinslag. Hon är under igångsättning så vi tar det lugnt. 
 
Jag trodde att Sunnie skulle känna sig åsidosatt när det kom en ny häst till stallet som får mer uppmärksamhet men än så länge är hon mest nyfiken på Vera och har vart snäll hittills. Ihopsläppet framöver borde inte bli några som helst problem.
Däremot längtar jag så till snön försvinner så jag och Sunnie kan ut och promenera i skogen !
 
Nej, magen kurrar. Vi hörs sen !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0