Lördag och Alla hjärtans dag

Dagarna bara springer förbi med jobb och stallet och om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva här just nu. Allt jag skriver låter snurrigt och klumpigt, vilket kanske i och för sig förklarar min sinnesstämning ganska bra just nu.
Allt det här med Sunnie har verkligen slagit hårt och förutom min meltdown på Husaby så har jag låtsats som ingenting och bara skjuvit alla tankar åt sidan.
Kanske att verkligheten börjar komma ikapp mig.
Tacka gud för fina Vera i det läget, hon kommer göra så att jag håller mig på mattan och jag tror att vi kommer ha mycket roligt ihop !
Jag ska försöka ta mig samman och leverera bättre. Ni vet ju till exempel ingenting om Vera (förutom hälften av läsarna som bor i Nossebro och har koll på allt och alla) och jag har inte berättat vart Dennis har åkt. Det kommer.
 
Vera vilade i torsdags så igår när jag red så satte jag på henne gramanen som en livlina för mig. Det var totalt onödigt ! Hon var faktiskt ganska lugn (förutom något bocksprång, hehe) och gramanen behövde jag inte använda alls. Jag kommer på henne mer och mer för varje dag och känner mig 100% säker på hennes rygg.
 
Annars så händer det inte så mycket idag. Jag och Tompa ska tillaga en stek och göra pulled pork så det lär ju ta några timmar. Innan det ska vi till stallet för att rida och mocka och idag är dagen då vi ska släppa ihop hästarna. Jag tror det kommer gå hur bra som helst men det är ju alltid lite spännande.
Så vi hörs sen, nu ska jag äta en sen frukost !
 
 
 
Vi måste ta nya bilder på oss någon dag också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0