En förmiddag i stall

Brrr vad kallt det är ! Jag har vart inne i en timme nu och fryser fortfarande lika mycket..
 
Jag har vart ute hela förmiddagen. Först i mitt stall där jag mockade och promenerade med Sunnie i regn och slask. Sunnie verkade inte störa sig särskillt mycket av varken underlag eller väderlek men jag själv är inget fan av detta vädret alls.
Sen var jag iväg på ett annat ställe i ca två timmar och frös lite till och blev ännu blötare. Våren, vart är du ?
 
Om allt flyter på som det ska så kommer det bli en ändring i min stallvardag framöver. Lång historia kort så har det ändrat sig lite (till det bättre måste jag tillägga !) från mina första planer. Nu hoppas jag att det blir som planerat och jag lovar att jag ska förklara när allt är klart. Än så länge så måste jag bara skriva att det här kommer bli så himla kul !
 
Om en stund ska jag åka med My till Alingsås och sen åker jag nog till stallet och tar in hästarna lite tidigare. Regnet vräker ner och det börjar blåsa upp igen, jag tror knappast att dom blir ledsna över att få komma in. 
 
 
 
Min fina vän ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: älskling

Ni är så himla fina hjärtat <3 <3 <3

2015-01-13 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0