Imorgon kan bli den värsta dagen i mitt liv

Tisdagar har aldrig vart min favoritdag. Idag är inget undantag. Det har vart en ganska jobbig dag på jobbet där jag dessutom fick jobba över knappt en timme.
 
När jag kom hem så hade Tompa lagat mat som vi åt till slutet av en film innan vi åkte till stallet.
Sunnie är putsad och friserad, Tompa har putsat hennes utrustning och jag plockade också ur hennes brodd inför imorgon. För imorgon gäller det. Imorgon är det antagligen vårat sista besök på Husaby, om det inte på något mirakulöst sätt visar sig att Sunnie är bättre. Då kommer vi självklart åka på fler återbesök.
Men trots att Sunnie känns jättefin att rida så säger min magkänsla att jag kommer bli alldeles förkrossad imorgon. Eller så kanske det är huvudet som säger det, för att försöka förbereda mig på vad som kan komma. Jag har lite svårt att känna vilket just nu när mina känslor är överallt.
 
Dom senaste 6 månaderna har jag levt på hoppet och imorgon kan det hända att hoppet slits ifrån mig. 
Så snälla, håll era tummar så hårt ni kan, be till högre makter, ja allt ni kan komma på ! Imorgon, onsdagen den 28/1 2015 kan bli den värsta dagen i mitt liv..
 
 
Min bästaste bästa vän <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0