Ridning, mek och kalas

Ni får ett snabbt hej från mig, men lite update om dom senaste dagarna.
 
Igår var jag i Johannas stall och red på morgonen och dom bruna öronen ni fick se på bild tillhör såklart Hiawatha.
Sen fortsatte jag som ni såg i mitt stall med Sunnie, som prövade min balans ordentligt. Jag hade ställt en IKEApåse i dörröppningen som hon gick förbi utan problem på vägen ut. Men när vi kom tillbaka från skritturen och hon såg påsen vid dörren när vi var kanske fem meter ifrån så gjorde hon en helomvändning och tog några galoppsprång innan jag fick stopp på henne. Men jag satt kvar och jag satt faktiskt inte ens löst !
 
Kvällen igår spenderade vi i Tummens garage där vi skruvade ihop hans Mini Cooper och tog bort Plast i Dip från Mercan. Tillslut hamnade vi hemma hos oss och spelade spel till sent. Det har blivit alldeles för lite sömn dom senaste helgerna..
 
Nu är vi klara med stallet och har promenerat med Sunnie. Efter en dusch så är vi nu på väg till kalas hos Tompas bror. Ikväll blir en lugn kväll hemma med morötter, gurka och dip. Så skönt och välbehövligt känner jag :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0