Drinkkväll, veterinär och nytt schema

Här har det (som vanligt den senaste tiden) vart tyst över helgen. Jag skulle kunna skylla på våran fest i fredags osv osv men sanningen är att jag inte har så mycket att skriva om just nu. Det är en ganska tråkig period för tillfället och jag tror att det gäller många.
 
Drinkkvällen i fredags var i alla fall grym, trots att jag trillade in genom dörren i skitiga stallkläder en stund efter att våra första vänner redan kommit, haha ! Jag hade nämligen ute veterinären då det var dags för Sunnie att vaccineras och det drog ut lite på tiden.
 
Gårdagen spenderade jag med min sambo och det var bästa dagen på länge enligt mig, vi hade så mysigt bara vi två ihop <3
 
Imorgon går jag på mitt nya schema, vilket innebär att jag numera jobbar fyra dagar i veckan. Det ska bli skönt med lite extra inkomst och jag hoppas på att kunna lägga en del av dom pengarna på träning och tävling.
 
Nu ska jag hjälpa Tompa med det sista på hans nya hemsida. Så ni som är intresserade av att hyra ljud till fest/student eller liknande borde kika in här senare ikväll !
 
 
 
Min bästa vän <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0